FAQ
 
 
 

Frågor & Svar

Hur följer jag som kund dina byten?

- Du får information via nyhetsbrevet som skickas per mail samt via sms.

Varför kommer inte nyhetsbrevet fram som det ska?

- Det kan bero på flera olika saker:

  • Spamfiltret kan ha fångat upp det, vilket gör att det antingen hamnar bland skräpposten eller inte kommer fram alls. Se till att du har som kontakt i den adressbok så minskar det risken för detta problem.
  • Om du har en företagsadress så kan det system vi använder för nyhetsbreven vara blockerat. Kolla med din IT-avdelning om "getanewsletter.com" är blockerat. Är det blockerat så fråga om de kan tillåta "ppmradgivaren.se" genom "getanewsletter.com". om det inte går så ör du ge oss en annan e-postadress som vi kan avända istället.
  • Ditt e-postkonto kan vara fullt. Du behöver i så fall radera en del så att det finns plats för nya.
  • Du har bytt till en ny e-postadress som inte har blivit uppdaterad i vårt system.

Måste jag byta fonder samma dag som jag får sms och mail?

- Ja, du bör byta samma dag för att ta del av samma avkastning.

Hur fungerar betalningen?

- PPMrådgivaren skickar dig en faktura till din mail som betalas i förskott för den period som du har valt. I mailet ligger det en PDF-fil som du ska öppna. Har du inget program som kan läsa filen laddar du ner Adobe Reader på www.adobe.com kostnadsfritt. Här du öppnat filen har du alla uppgifter som behövs för att betala fakturan. Lägg märke till att du behöver skriva in OCR-nummer.

Är PPMrådgivaren ett registrerat företag?

- Ja, PPMrådgivaren har ett registrerat bolagsnamn som heter Fondrådgivaren No.1 AB. Företaget är registrerat hos bolagsverket och innehar F-skattesedel

Kundsidor

Logga in för att se aktuell placering och läsa de senaste nyhetsbreven.

Är du kund men har inte fått några loginuppgifter? Maila till så fixar vi det.